Alle fortjener god kommunikation
– så her er, hvad vi kan gøre for dig
God kommunikation er tilpasset situationen og målrettet modtageren. Fanger modtageren ikke budskabet – og tror på det – har afsenderen fejlet. Så simpelt er det!
– Kenneth Ley Milling, journalist
StoryLoft hjælper en bred vifte af meget forskellige kunder med en lang række forskellige opgaver inden for kommunikation. Fællesnævneren er ofte at få vendt kommunikationen fra en “inside-out”-tilgang, hvor afsenderen har fokus på sig selv, til en mere modtagerorienteret tilgang, hvor der er fokus på, hvad modtageren har brug for.
Relation skabes mellem mennesker
Opgaverne hos StoryLoft spænder fra presse- og medierådgivning til undervisning og egentlig produktion af forskellige tekst- og artikeltyper og video.
Typiske opgaver, du kan få hjælp til her, kunne være:
- Presse- og medierådgivning
- Rådgivning i ‘grøn’ kommunikation
- Ideudvikling
- Strategiarbejde
- Nyhedsartikler
- Nyhedsbreve
- Pressemeddelelser
- Portrætter/Employer Branding
- Produktartikler
- Jobannoncer
- Interview
- Videoproduktioner
Har du brug for hjælp til én eller flere af ovenstående kommunikationsopgaver, så ræk endelig ud – ring eller skriv. Så tager vi den indledende snak over en kop kaffe.
Bæredygtighed og verdensmål skal kommunikeres
Både FN’s 17 verdensmål og den grønne omstilling fylder meget hos StoryLoft. Flere og flere kunder ønsker at arbejde med begge dele, men holder igen med at kommunikere om sine initiativer og gode resultater.
Frygt for anklager om Green-Washing bliver ofte brugt som begrundelse – og det er en skam!
Kommunikation om grønne initiativer er muligvis én af de mest vedkommende og relationsskabende aktiviteter at arbejde med som virksomhed, og dét uanset, hvilken branche du er i.
Derfor hjælper vi i stigende grad også virksomheder med at fortælle de ‘grønne’ historier.
Du kan læse mere om, hvordan StoryLoft arbejder med grøn omstilling i kommunikationen på siden ‘FN17‘ i topmenuen.
Ifølge det internationale magasin Forbes (2013) signalerer godt sprog: ’Attention to detail’, ’Critical thinking’ og ’Intellectual aptitude’. Omvendt sjusker man med sproget, kan det ifølge Forbes være en karrierebremse og resultere i svigtende indtægt for en virksomhed.