Om StoryLoft

– hvorfor, hvad og hvordan

Vi skal hjælpe hinanden med at kommunikere bedre.
Jeg har oplevet, hvordan misforståelser forsinker projekter og forhindrer mennesker i at udleve drømme og udnytte deres potentiale. I yderste konsekvens fører det til mistrivsel og generel utilfredshed.
Jeg tror på, at god og klar kommunikation motiverer, og at motivation smitter og skaber begejstring.

Kenneth Ley Milling, journalist, StoryLoft

Søg hjælp, selvhjælp og en god underviser

StoryLoft er et alsidigt kommunikationsbureau, stiftet 4. januar 2021 af journalisten og kommunikationskonsulenten Kenneth Ley Milling.

Kerneopgaven er, at gøre virksomheder og organisationer bedre til at kommunikere. Derfor skal StoryLoft tilbyde hjælp til en stadig bredere vifte af kommunikations- og marketingrelaterede opgaver, så som:

  • ideudvikling
  • skrivning af artikler og case stories
  • aktiviteter på sociale medier
  • support til udarbejdelse af kampagnemateriale
  • hjælp til afdækning af målgruppe(r)
  • storyboard til film
  • mindre video- og fotoopgaver inklusiv redigering
  • medierådgivning og pressesupport

Har du behov for undervisning i vinkling, komposition eller i interviewteknik, så er det også her, du ringer til.

Kreativitet, godt håndværk og solid erfaring

StoryLoft hviler på 25 års erfaring med formidling. Fra journalistisk arbejde hos både nationale og regionale medier, til en vifte af kommunikations- og presseopgaver for store og mellemstore produktionsvirksomheder – paletten er bred og værktøjskassen komplet, når det drejer sig om løsning af medierelaterede opgaver.

Det er altid en kæmpe fornøjelse at hjælpe folk med at lykkes med klar kommunikation. Det handler oftest om at finde ind til kernen af budskabet, vælge det rette medie og til slut ramme den rigtige målgruppe i rette tid. Her skal man eje evnen til at sætte sig selv til side og alene fokusere på modtageren. Modtageren altid vigtigst.

Kenneth Ley Milling, journalist

Ifølge det internationale magasin Forbes (2013) signalerer godt sprog: ’Attention to detail’, ’Critical thinking’ og ’Intellectual aptitude’. Omvendt sjusker man med sproget, kan det ifølge Forbes være en karrierebremse og resultere i svigtende indtægt for en virksomhed.

Like most other websites StoryLoft.dk uses cookies. They aim to track traffic and ensure optimal site performance only - quite bland and boring, actually. Click [Accept] to carry on (with bland cookies).